mhbbbera Arkadaslar bu arabayı kullananlar memnunmusujuz değilmisimiz kullanışlı mı yardım edermsiiniz 🌝
Minaminisi mhbbbera araba hakkında bilgim yok oto koltuğu kullandım hala kullanıyorum joie marka. Jokerden almıştım. Çok memnun kaldım. Joie genel olarak tüm ürünlerinin iyi olduğunu duydum ama dediğim gibi bebek arabası bilgim yok😊