İyi geceler canım anneler ve anne adayları
Benim sorum şu,gebelikte diş tedavisi yapılır mı? 27+3 hamileyim ve sanırım şu an 20lik dişim sıkıntılı. Muayene/tedavi yapılır mı yoksa aciliyeti yok denip doğum sonrasına mi ertelenir? Ertelenirse kalan 3 aylik zamanda daha kötüye gitmez mi o diş?