Minaminisi amin çok sağolun. Valla şöyle söyleyim. 1,5 senedir eşimin ve benim ailem dışında hiç kimseyle görüşmedik. Artık herkes bize darılıyodu abartıyosunuz diye. Bizde bi kaç akrabamızla görüşmeye başlamıştık. Onu da kalbalık olmayacak şekilde bir aileden fazlası olmazdı ortamda. Dışarıya çıktığımızda dezenfektan kolonya muhakkak yanımızda olur, marketlerin kapılarını dahi peçeteyle açıp gireriz hala. Marketten aldıklarımızı sudan geçirirz. Demem o ki o kadar dikkat etmemize ragmen bizi de buldu şu an şok içerisindeyim nerden nasıl aldım hiç bilmiyorum. Başından beri hiç dikkat etmeyen o kadar çok tanıdığım var ki onlarda çıkmadı hiç. Biz bi aileyle görüştük sonuç pozitif😔