Bende 38+4′üm dün kontörüm vardı çatı muayenesi yapılır dedim ama yapmadılar bende hiç söylemedim çatı muayenesinden sonra açılması olup doğumu başlayan çok olmuş ben herşeyi akışına bırakıp evde doğumu beklemeyi düşünüyorum kesinlikle normal istiyorum o an gelir de sezeryana karar verilirse de yapcak bişey yok