Tkr İyi geceler güzel anneler, ben 17 haftada her sırt üstü yatıığımda ufak ufak hiisederdim. Ama 2 gündür seyrekleşti bugun sağlık ocağına gittim kalp dinlemeye Hamd olsun güzeldi, gelişimindede sorun yok. Bu hareket azlığı normalmidir?
Alka Tkr bende 17.. Haftam henüz hissetmedim bile canım. 😂 Bi kerecik hissettim. Normal yani. İlk gebelikte 21 de felan belirgin hissediyormuşsun.