Sedaabdullah ebru05 bende 35+6 yım bmmde oluyor doktorum normal artk olur dedi ama bu sıra temizlik falan ugrasıyoeum dahaçok oluyor bekleyim bende
leyla-kaya42 ebru05 benimde oldu nstde sanci cikmadi.doktorum bu haftalarda normal dedi. Ama siz yinede doktorunuza danisin mutlaka
Gkc92 ebru05 ben de 34+1 im 24. Haftadan beri toplanıyor doktorum yünde 15 defaya kadar normal dedi. Şimdi iyice büyüdüğü için toplanınca hem canım açıyor hem de dışardan baya belli oluyor
magnolia_ ebru05 notmal 34+4 bendede okuyor bebek büyüdü sığmıyor olduğu yere bundan normal bişey yok
Sedaabdullah ebru05 bugun annem ve kuzenm geldiler baya kaldırdık yaptık nekdr ben az yapsamda yoruldm bugun baya toplandı sertleşti mesela ama doktoruma yazmadım 21 de tekrr gidicem büyük ihtimalle nst bakar daha bakılmadı çnkü
Dilekcakiroglu Bende 35+2 deyim bende de bir tarafa toplanıp sertleşme çok oluyor. doktorum normal dedi