Babyboymom Son hafta hamişleri ben 37+5 im dünden beri alt takım berbat durumda yani yürümekte çok zorlanıyorum ağrım var kemiklerde mi kaslarda mı anlamadım yürümek işkence gibi bi anda başladı. Sizinde böyle mi? Yani bu durum normal mi? Gayet iyi durumdaydım çünkü. Bana biraz kendinizden bahsedin lütfen 😅😅❤️
Reyooo Babyboymom bende 38+0 ama inan bana artık doğurmak için dua ediyorum ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum ne yürüyebiliyorum işkence çekiyorum gibi bişey oldu 😁
Kubra3458 Babyboymom Çok normal,bebek aşagıya baskı yapıyor ara ara igne batar gibi bir histe olacaktır
Liladrian Babyboymom 37+4’üz biz de. Sıcaklar, ağrılar aynen mevcut, sürekli bir huzursuzluk hali, bugün de gelmedi düşünceleri vs vs. Sağlıklı doğumlar herkese inşallah
Babyboymom Liladrian inşallah çok teşekkürler yorum için 🤸🏼♀️ Demekki herkes aynı 😍 ben korkmayayım hehehhe