Gkc92 gokcekocyigit07 çok geçmiş olsun ya çok üzüldüm başınız da sağ olsun inşallah sağ Salim bu bebeğinizi kucağınıza alırsınız sağlıkla. Çok iyi anlıyorum sizi benim de gebeliğim riskli miyomum var rahmimin alınma ihtimali var. Benim de doktorum ne kadar çok içerde kalırsa o kadar şyi bizim için artık dedi erken doğum riskimden kaynaklı. İnşallah sağlıkla atlatırız hepimiz🙏
gokcekocyigit07 Gkc92 teşekkür ederim, hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza, gerçekten çok zorlu süreçler, Allah yar ve yardımcımız olsun 🤲
Akrepbebek Nureylaa benim bildiğim 12. Haftada sonra farklı vitamin ilaçlarına geçiliyor içinde folik asitin de bulunduğu ilaçlar. Bazen unutabiliyorlar doktorlar yoğunluktan dolayı. Bence sormalısin
greybrde Nureylaa ben 3 ay kullandım sonrasında decavit ve devitD vitaminine geçtim geçen ayda deviti kesip tegame max mı ne öyle bi vitamine geçtim 5. Ayımda da kan hapı yazıldı
greybrde Nureylaa decavit hapının içinde folik asit ve bir çok vitamin var zaten bebek omir ilikten olultuğu için folikasit kemiklerinin sağlam olması için kullanılıyor 3. Aydan sonra vitaminede ihtiyaç duyulduğundan değişiyor ve decavite geçiliyor decavitin yarısını devlet karşılıyor ama decavitten daha çok vitamin içeren regenesis max olan bi hap var ben onu kullanıyorum şimdi bebeğin beyin gelişimi için çok önemliymiş decaviti bırakıp ona geçiş yaptım ben
Nureylaa greybrde gidince sorcam neden bıraktirmak istemediğini belki de iştahsızlık yüzündendir emin olamadım