Neslisss123 Merhaba herkese.Son doktor kontrolum 12 temmuzdu ve detayli icin ancak 7 eylüle randevu bulabildim.Aradaki sure cok uzun nerdeyse iki ay.Acaba bu süreçte detaylidan önce doktora gitmeme gerek var mi?
Mlhameliha Neslisss123 var canım arayı çok uzatmadan doktor kontrollerini yap ben iki haftada bir gidiyorum çok uzun olursa meraktan kafan hiç rahat olmuyor hep düşünüyor insan acaba nasıl iyi mi diye
373437 Neslisss123 bana 20 21 .hafta öneriyoruz dedi ben yaptırmıcam detaylı ultrason bir daha ki ay normal kontrolüme gidecem
Allahneverdiysee Mlhameliha valla ben de öyleyim içerde ne yapıyor , her şey yolunda mı merak ediyorum . Her sıra bulduğumda doktora gidiyorum 😅
Neslisss123 Ysmmmnn Bir sorun yok ama iceriyi bilemeyiz haliyle. Gitmek mantikli geldi banada iki ay uzun bir sure cunku. Doktorum yogun oldugu icin biraz ilgisiz.detaylinin bu kadar gec zamana kalmasinin sebebi de onlar. Yarin arayip randevu almaya karar verdim.Tesekkur ederim hepinize💐
Neslisss123 Allahneverdiysee Evet iceriyi bilemiyor insan surede uzayinca endiseler kaygilar artiyor ne yazikki. 1 ay zaten uzun bir süre daha da uzayinca can sıkıcı olabiliyor🤷
Neslisss123 373437 Detayli cok onemli bir kontrolmus ama forumdaki detayli ultrason basliklarini okuyun isterseniz.Dogum aninda bebekte yada annede bir sorun olusabilcekse ona gore onlem almak acisindan onemliymis.Tabi yinede sizin karariniz💐
Alka Neslisss123 acaba arama nasıl yapabiliyoruz ben bulamıyorum. Var mı başlık içerik arama gibi birşey.
Neslisss123 Alka Forumda sol en ustte uc cizgi var ya oraya tıklayın.Acilan yerde en ustte zaten forumda ara diye yazi cikiyor.Ordan detayli yazip aratin icerikleri okuyun.Genel kani en onemli kontrolun detaylı oldugu yönünde.