Elisammmbade okuduklarımdan gördüğüm kadarıyla yaram yok demişsiniz ama hemen hemem herkes yarayı nasıl geçireceğinizi anlatmış,süt yolları dar ya da tıkalı olabilir mi acaba? Belki ilk haftalar alışana kadar acıyacaktır.Bir bilgim yok ama verilen cevapları görünce dayanamadım 😅