nurozcan Tamamlayıcı sigorta doğum poliçesi olup doç doktorda doğum yapacak arkadaşlar hastanenin ekstra ücret talebi olan oldu mu acaba? Bi sıkıntı yaşıyorum belki benimle aynı durumda olupta çözüm bulabilen vardır
Feyza-nur nurozcan tamamlayıcı sağlık sigortasında ekstra bi ücret ödenmiyor diye biliyorum ama bi ince sigortanızla konuşun
Mores nurozcan arkadaşımın başına geldi. Sigortayı aradı sgk ile özel sigorta ücretinin farklı olduğunu söyledi. Sgk ile ödeme yapmaları ve ödediklerini faturayla sigortaya iletmeleri istendi. Bu şekilde yapıp ödemelerini sigortadan temin ettiler. ekstra ücret ödememiş oldular.
nurozcan Feyza-nur sigortam doğumumu %100 kapsıyor ondan yana hiç sıkıntı yok ama takibinde olduğum doğumumu yapacak olan dr doç. olduğu için benden ekstra 3 bin tl istiyor. İsteyende doktor değil hastane. Resmen haksız kazanç peşindeler
Feyza-nur nurozcan ne kadar saçma ilk defa duydum valla zaten doğum 3 4 bin tl filan değil mi ne kadar sizin doğum fiyatınız
Annesininbitanesi1 nurozcan canım doç doktorlar olunca ödeme alıyorlar diye duydum ben benim doğum değil allianzdan var ama bazı doktorlarda muayenede ödeme istiyor
nurozcan Feyza-nur hastanenin doğum icreti 11 bin ama benim tamamlayıcı sağlık sigortam var. Doğum vs hiç ödeme yapmycam. Hastane hem sigorta şirketinden para alıcak hem benden 3 bin alıcak ne ala memleket vermicez tabiki gerekirse op. dr.da doğumumu yaparım yada başka hastanede artık