Kızlar ben 39+4 haftalığım bir haftadır çamaşırımda sızıntı şeklinde su oluyor ama berrak bildiğimiz su gibi ve yoğun bir şekilde de beyaz akıntım var az önce kontrol ettim yine su var ama sancı yok sizce nedir akımı kurcalayıp duruyor netten araştırdığım da sıyrık şeklinde üstten yırtılmış olabilir keseniz yazıyor hastaneye gitsemmi gitmesemmi bilemedim ilk gebeliğim yardımcı olun nolur 🙏🏻🙏🏻