962301 Merhaba arkadaşlar benim adetim 25 agustos şuan takvime göre yomurtlama dönemindeyim Yomurtlama döneminde kanaması olan oldumu? Cevaplar seniz sevinrim
yuksell07 962301 ben yaşıyorum yaa şuan 16 günüm adetimin 9 gününden beri lekenmem vardı bugün bildiğin kırmızı kana döndü sabahtan beri geliyordu şimdi baktim bitmiş😔
esma124 962301 ablam şimdi aradı bu soruyu sordu canım senin yumurtlama kanaman kırmızı mı kahverengi mi (ben doğurdum şükür darısı sizlere uygulamaya girmiyordum ablam için arastırırken bu postu gördüm)
yuksell07 962301 dün doktora gitmiştim doktor bazen böyle yumurtlama döneminde olan kamalar normaldir dedi
Al-ed3 962301 merhaba sanırım ara kanama yasamissiniz bu postunuzu gördüm o ay hamile kaldınız mı yada kalmanıza engel oldu ?
962301 esma124 kirmizyidi canım Ben bugün test yaptim pozitif gördüm çok derisi ablana inşallah Sanada hayırlı olsun canım sağlıkla hayırlısıyla büyüsün bebeişin🤲🤲🥰
esma124 962301 onunki kahverengiymiş ve silince beraberinde kırmızılık gelmiş sadece bir kere olmuş bu durum bu süreçte beklemekten başka doğru yol yok heralde :) Çok sevindim hayırlısıyla doğumun olup yavrunu kucagına alırsın inşallah darısı almana ve isteyen herkese olsun:) Çok teşekkür ediyorum sağlıkla kal canım :)
Gamzenur124 962301 benim olmustu 4 gün sürdü adet döneminde yeniden olmadıım halen adet olmayı bekliyorum
962301 Gamzenur124 belki yerleşme kanaması dir canım bir test yap istersen Bende yaşadım çünkü adet döneminde
Gamzenur124 962301 dün yaptım canım negatifti normal bildiğin adet kanaması gibiydi benimki ama şimdi adette olamadım sinirlerim bozuldu bugun doktora gittim normalde randevuluydum randevuları iptal ettiğini bugun hasta bakmayacağını söyledi delirmemek elde değil.
umudumvar2 @Alparslaninannesii yumurtlama dönemnde olmuş canım bak az önceki arkadaş gebe kalmış dediğim zamannda bu postu açmış.
Denizahsen 962301 merhaba yumurtlama kanaması gördüğünüz günleri değerlendirdiniz mi ? Ben dün akşam yumurtlama kanaması gördüm ama cuma günğ ilişki yaşadım eşim burda değil şimdi