Hilgl Kızlar 18 haftalık hamileyim ara ara karnım patlayacak gibi oluyor ama bu gerginliği cildimde değil karnımın içinde hissediyorum sanki büyük bi nefes alsam karnım içeriden yırtılacak😔 normal bi durum mu doktoruma danışmalı mıyım bilemedim ilk gebeliğim
parasetamoll Hilgl bende geceleri ve yürüyünce oluyor sanki karnım yarılacak ve patlayacak resmen cildim geriliyor acıyor
Sukranerolkaradag Hilgl o haftalarda bende aynıydı ya hep öyle olacak sanıyordum. Ama yemekten sonra yürüyüş falan yapabiliyorsan iyi geliyordu bana .
mucizemizibekliyoruzz Hilgl benimde oluyor ama şişkinlik gibi. şişkinlik hatta yani karnım şişiyor özellikle yemeklerden sonra yerim olmuyor sanki öyle dolu oluyor karnım
Hilgl Sukranerolkaradag geçici diyorsunuz yani ilerleyen aylarda artmıyor mu🙄 neyse ki evet biraz yürüyüş deneyince bi süre sonra hafifliyor
Baharun2 Bas dediğin gibi magnezyum eksikliğinden oluyomuş genelde o yüzden ikiye çıkardı benimkini Hilgl
Baharun2 @Hilgl doktora bi sor istersen canım bende normaldir diyodum dün gittim normal değilmiş benimki.Yani bu haftalarda bu kadar olmaması gerekiyomuş ama senin de böyle olacak diye bişi yok.Sadece emin ol demek istedim
Elanaz Hilgl Ben de 18 haftalık hamileyim, akşam yemeklerinden sonra oluyor sadece. Bir de çok yürüdüğüm zaman. Akşamları birçok hamileye oluyor diye biliyorum.