Durumoms1 reçetesiz hic almadim ama yarin bir eczaneye sorabilirsin ya da doktor kontrolün yakinsa doktoruna sorabilirsin rennie ve gaviskon ikisinden birini veriyolar genelde. Benim de 3. Gebeligim süt falan hak getire bana faydası olmadi elma dediler fayda etmedi baya cok sey denemistim otekiler de ama gene suruba döndük 🤣