Merhaba covid geçiriyorum 1 haftam bitmek üzere suan cok sükür iyiyim fakat bu donemde dudaklarımda hep ufak yaralar çıktı ve acıyor aslinda bol meyve yedim ama yeterli olmadı sanırım. Boyle bir sorun yaşayan oldu mu karantinam bitince doktora gidebilecegim nasil gececek bu yaralar.