Öncelikle bebek için güzel dileklerde bulunanlara çok teşekkür ederim kötü yorum yapanlarda umarım benim yaşadıklarımı yaşamaz sanki tek ben hastaneyi kötülemişim gibi davrandınız herkes her şeyden memnun kalmak zorunda değil tek memnun olmayan ben değilim ayrıca o an agrılarla kim olsa benim düşündüğümü düşünür halada ağırlarım var
Burada okuduğum kadarıyla ve sürekli takip ettiğim için Başakşehir çam sakura hastanesinde doğum yapacağım diye tutturdum kontrollerim ve acil muayene olduğum yerlerde çok ilgiliydi doktorları ve ebeleri hep bu yönde direttim aileme orada doğum yapmak istiyorum doguramıyorum postunu açtıktan 2 saat sonra 14:00 civarı merdivenden inerken suyum geldi hemen eve tekrar döndüm depend bez taktım eşimi aradım hastaneye gitmek için saat 3 civarı anca geldi o süre zarfında hafif hafif suyum geliyordu 3:30da anca hastaneye vardık acilden giriş yapıldı kontrol yapıldığında suyumun geldiğini ve açılmamın hiç olmadığını söylediler nts bağlandım dogumhaneye çıkana kadar dosyalarım hazırlandı her şey güzel ilerliyordu telefon alabiliyorsunuz bu süreçte yanınıza dışardakilere haber vermek için sonra ebeler sizi hazırlayıp dogumhaneye cıkarıyorlar tekerlekli sandalyede evraklarınızı teslim ediyorlar sonra sizi soydurup eşyalarınızı (olaylar bu kadar hızlı ilerlemiyor ) veriyorlar doktor muayene ediyor normal dogumsA tek kişilik odada doğumunuz gerçekleşiyor pandemiden dolayı risk olmaması adına güzel bir düşünce ben odama geçtiğimde saat 16:00 o sürede suyum hala geliyordu ve açılmam bir parmaktı sancım yoktu beni nts bağladılar ve bir daha da doğum anına kadar kaldırmadılar saat 19:00 da suni sancı bağladılar ve çok hafif geliyordu sancılar ama ben duramıyorudum (biliyorum ağrısız sancısız doğum olmayacağını ama insanın canı yansımı duramıyor maalesef)Ağrı’dan 2 kez damar yolum çıktığı ve damarlarımın ince olduğu için zor açıldı ve 3.yü öyle bir açıp bantladı ki Ağrı’dan hala duramıyorum ve bağladığı lastiği de çıkarmadan gitti ebe hanım hasta bakıcı cıkardı özellikle bir ebe çok bağırdı bir daha asla takmıyacagını tek doğuranın ben olmadığını söyledi sürekli azarladı diğerleri onun gibi değildi ( o ebeyi hayatım boyunca unutmayacağım) bağıran hastayı ve soru soran hastayı sevmiyorlar
güzel bir yanı siz acı çekerken yanınıza refakatçi alıyorlar bu kişi bir daha asla değişmiyor ama
saat 21:40 kadar sürekli sancılardan dolayı bagırdım gelip o süreçte vajinal muayene sadece 2 kez yaptılar ilkinde 4 cm dediler sonra doğum başlamış diyip hemen annemi odadan çıkarıp dogumhaneye çevirdiler yattığınız yatağı sancılardan bağırdığım için bir doktor (Asistan mı? Bilmiyorum ) şımarık olduğumu ve salak olduğumu söyledi bende normal bir durumda böyle bir şey yapmayacağım bir insanın canı yanmadığı sürece ağlamaz bağırmaz dedim tek bana değil herkese yapılan muamele aynıydı çok zorlayan ağlayan bağıran kişilere annem yanımda olmasaydı tek başıma doğuracaktım sesleniyorsun gelmiyorlar açılma olmamıştır diyip (özel ilgisi beklemiyorum farkındayım devlet hastanesinde doğum yaptığımın )bile sadece erkek doktor doğum anında geldi o kadar çok iyi ve anlayışlıydı ki evet haklısın doğum yerimiz çok iyi bir yer değil dedi ve benim ayaklarımı bağladılar ayak konulan yere çok şükür doğumum 7 dkda oldu açılmam kendiliğinden ilerledi hızlı bir şekilde doğurdum bebeğim çok şükür yanımda doktorlar ebeler bebekle ilgilendiler bütün tetkikleri kendileri yaptı sadece giydirmediler annem beni ve bebegi giydirdi bebeğin kontrolüne sizi arıyorlar çağırıyorlar refakatçi götürüp getiriyor bi doğum anım zor geçti ondan sonra da benle çok ilgilenmeselerde normal doğum olsa bile hiç durmayan sancılarım oldu bebeğin sağlık testlerini yaptılar dogumhane bölümünden başka bölüme alındık sabah 7de tek kişilikti bizim odamız küçük olduğu için bebekle sürekli ilgilendiler ebeler hemşireler bütün tetkikleri yapıp bırakıyorlar kimliginide hastanede başvuru yapıyorlar çıkarmak için haklarına yemek istemem benim doğum sürecim böyledi Allah herkesi tek nefeste kurtarsın inşallah sağlıcakla bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin Allah iyi insanlarla karşılaştırsın her zaman