Selam kızlar bir sorum var!
Ben ikiz bebeklerim doğduktan sonra ilk 3 ay ailemle adanada yaşayacağım o süreçte iki tane reflü yatağı alırım işimi görür diye düşündüm. Yaşadığım ile geldikten sonra da bebiklere oda yapıcam büyüyen beşik(2adet) alıcam ve artık tırtıllarım kendi odalarında yataklarında yatar diye plan yapmıştım
Bugün bi ark dediki 1 yaşına kadar dönemiyorlar uykularında boğulurlar sesleri çıkmaz bunu unut aynı odada yatmak zorundasın 1yaşına kadar vs dedi. Ben de telsiz alırım kameralı zımbırtıdan alırım odama gelmesinler dedim öyle olmuyor dedi.
Siz odaları ne zaman ayırdınız? Benim odada yatacaklarsa ben niye oda yapıyorum? Tecrübe ve fikirlerinize ihtiyacım var💕