Cicikus1 biraz düşük ama doktorlar düşük tansiyon u önemsemiyor kar ben geçen gün acile gittim sırf bu yüzden gözlerim bile bulanık görmeye başladı meğerse tansiyon 6 ya 4 çıktı baya müsade altında kaldım düzelince gönderdiler hamilelikte yüksek tansiyon teklikeli imiş