Sinem62 Tuqbaysf Acaba nasıl oldunuz bebeğiniz sağlıkla aldınz inş bende aynı durumdayım iyi bişyler duymak istiyorum
Kisaerbebek Bende merak ettim sonucu bnmde ikili tarama 1:190 çıktı tedirgin olduk bizde ama henüz başka bir test yaptirmadim
Busemustafa Yorumlarından baktım çok şükür nifty temiz gelmis bayanın Allahım kimseyi evlatla sağlıkla sinamasin bende yarın 2 li test vericem inşallah tertemiz gelir sonuç