Mom673 Kızlar merhaba sizce Göktuğ Veli mi Alparslan Veli mi erkek bebek daha daha güzel bir isim hangisi kulağa hoş geliyor ? 🌸💙
Mom673 Nazlican1994 çok teşekkür ederim bitanem amin cümlemizin yavrusu sağlıkla sıhhatle gelsin insallah bende öyle düşünüyorum göktuğ Veli daha hos geliyor 🥰🥰
Mom673 gbyalcin teşekkür ederim kuzucum bende öyle düşünüyorum eşim alparslan dedi ben de göktuğ istiyorum 🥰
gbyalcin Mom673 bizim cinsiyet daha belli değil ama erkek isimleri diye seçeneklerimizde ikisi de vardı canım 😊 sonra Alparslan’dan etrafta çok var diye eşim vazgeçti. En son Barlas Kaan diye karar verdik ama çok zormuş isim seçmek gerçekten 😅
Mom673 Sevgi93_ canım işte oda kayınbabamın adı eşim de istedi evin tek oğlu eşim kırmak istemedim bende ne yapayım
gbyalcin Mom673 kuzenim de hamile. Göktuğ yeğenimin adı olacakmış o yüzden vazgeçtik ondan da ama ben de çok seviyorum 😊 kesinlikle göktuğ bence de