Burcu98 Merhaba 28+1 im 29. Haftama girmiş oluyorum değil mi? Ayrıca kaç aylık oluyorum internette tablo var burayada linkini atacağım 7.ay oluyor galiba? https://www.gursesgazetesi.com/m/saglik/kac-haftalik-hamileyim-hamilelik-haftasi-hesaplama-h46048.html
Beyza97 Burcu98 evet 7 aylık oluyorsunuz bende 22 haftalığım 5 ay diyordum ama burda 6 diyo ay banada biri açıklasın 😂
Burcu98 gokcekocyigit07 yanlış yazmışım 28+1 im 00.00dan sonra 2 olacak neyse 29.haftama girmiş oluyorum yani?
gokcekocyigit07 Burcu98 hayır yine 28 in içinde oluyorsun, regl takvimi var flo onu yükle orada hamilelik kaydı gir daha kolay olur senin için 🤗
Aminegul Burcu98 doktorlara göre 28+0 dan sonra mesela 29 hafta diyorlar. 29+1 oldugun zaman 30.Hafta sayiliyorsun. Ama bu ay Takvimine göre hangi haftanin icerisindeysen ona göre yaziyorlar. Umarim anlatabilmisimdir 😅
Burcu98 gokcekocyigit07 garip 28 hafta olmuş 1 gün geçmiş oluyor 28 haftadan nasıl 28 in içinde oluyorum saçma geldi 😂
gokcekocyigit07 Burcu98 28+1 , 28+2, 28+3, 28+4, 28+5, 28+6 ve sonrada 29 olacaksın bu şekilde ya gün sayar gibi işte, 1.gün, 2.gün..hop 1 hafta geçmiş yeni hafta 🤗