canand24  İyi akşamlar herkese 3 4 gündür şiddetli bel ve kaşık ağrım var acile gidiyorum bi sorun yok diyolar. Bugün de sağlık ocağında test verdim idrarda kristal falan yazıyo ama kum mu döküyorum acaba. Referans aralığı yazmıyo o yüzden tam anlayamadım ama bilgisi olan varsa yazabilir mi ? 18+4 haftalık hamileyim
Gkces09 canand24 yani lökasit normal görünüyor benim lökasit 71 çıktı mesela enfeksiyon dedi doktorum 🤷♀️
piremsesce canand24 değeriniz normal duruyo herhangi bi sıkıntı yok sadece eritrosit bi tık yüksek çıkmış onunda sorun yaratacağını sanmam
Serrammm Enfeksiyon yok ama hafif keton gözüküyor en kısa zamanda kadın doğumcunla görüş açlık kan şekerin kaç çıkıyor ve bol su tüketiyor musun
canand24 Serrammm gebelik şekeri çıkmıştı insülin kullanıyorum ama bu aralar düzene girdi sanırım açlık 60 70 civarında hep. Elimden geldiğince bol su tüketiyorum
canand24 Pelin1806 Ysmmmnn Peki oradaki kristal değerleri kum dökme ile alakalı değil midir ? Kadin doğuma mı dahiliye mi gitmeliyim sizce peki
Pelin1806 canand24 benimde eritrositm 5 cıktı ve blood değerim pozitif cıktı. Antibiyotik verdi doktorum bir hafta kullanıcam sonra tekrar tahlil yaptırcam
Pelin1806 canand24 ben kendi doktoruma gönder miştim çok onemli olmadıgını bebekle ilgili problem olmadığını idrar yolu enfeksiyonu oldugunu soyledi