Bebegimibeklerken1 çok az baş ağrım oldu parol geçirdi benim. Bel ağrısı hiç yaşamadım doğuma bağlı. Hiç yatmadım ertesi gün yürüyerek gittim dr odasına evdede hiç yatmadım. Çok şükür pek öyle ağrım olmadı. Mesela hep sezaryende derler az üşütünce dikiş yeri sızlar diye 3 yıl oldu daha bir krz sızlamadı benim dikiş yerim. İnşallah sizinde ağrısız, kolaylıkla geçer, hemen toparlanırsınız🌼