Busra624 valla 4 aya girdim 20liklerim ağrımaya zamanla kırılıp dökülüp kökleri kaldı sadece açlıktan ölecektim resmen yüzüm ağzım hep sis ilaç bir haftay geçirip bidaha basliyordu ağrısı böyle bi ağrı yok valla diş sancısı çekiyordum resmen antibiyotik apsesi durduruyo şimdi hala yaşıyorum doktorum korktuğum için çekemedi ilaçlarla idare ediyorum doğuma kadar rabbim yardımcımız olsun Çok kötü bisey