Ozer normal doğum yaptım ama serklajimi da orda oldum ameliyathanesine de gittim yani 🙈 hemşireler çok sakin panikletmiyor sizinle konuşuyorlar anestezi doktoru çok ilgiliydi benimle geldi konuştu işte bebeğine zarar vermeyecek dozda vereceğim sen sakın ol gibisinden ilgililer yani aldıkları parayı sonuna kadar hak ediyorlar 😊 sizin doktorunuz kim dışarıdan gelecek olan 😊