Arya-53 31 haftalığım son günlerde. Acayıp derecede baskı var resmen sanki rahım kısmım açılıyor Muş gibi hissediyorum vede tekmelerini bazen rahimde hissediyorum normal mi sizce bu arada çocuk ters duruyor
Milkshakee Arya-53 30+6 benimki ters değil ayakları aşağıda ve sürekli rahmime baskı yapıyor ve her tekmesi orda oraya vuruyor ve canım çok acıyor hele ayağa kalkınca yürüyünce daha çok vuruyor. Normal herhalde artık ağırlaşıyorlar
bebisim-_00 Arya-53 merhaba 30+5 im benimde çocuk dönmüş kontrole dün gittim başı asagidaymis kendini yorma dedi.alttan muayene etti ve doğurma tehliken yok rahim kısalması yok dedi.bende çok sikayetciyim ağrılar kramplar bıçak saplanır tarzda.oturup kalkması yürümesi artık çok zorluyor
Kucukmucize Arya-53 32+3 haftalığım canım benimkide ters tekmelerini rahimde hissediyorum başlı yapıyor
Aylin-2015 Arya-53 32haftalik hamileyim.iki gündür bebek aşağiya doğru baski yapiyor sanki.birde çok sertleşiyor canim aciyor artik.birde karnim davul gibi oldu çok ağirlaşdim.22eylülde sezeryan olucam.inşallah o zaman kadar bir sorun çikmaz
Arya-53 Milkshakee ayy canm ya inşallah normaldir kaç gündür okadar yoruldum kı baskıları canımı acıtıyor 17sınde kontrol var doktor a sorcam
Arya-53 bebisim-_00 aynen bende çok zorlanıyorum artk ve de çalışıyorum resmen ile gelirken ağlıyorum son 1hafta rapor alip çikacam
Milkshakee Arya-53 ben en son gittiğimde rahmimde baskı olduğunu söyledim ultrasonla bakarken bebek dönmemiş ayaklar asagda ondan canın yaniyor baskı hissediyorsun demişti😊 Birde artık doğum yaklaşıyor bence normal zor geçiyor günler evet ama her güzel şeyin bı zorluğu var😊
Zemheriiiiiiii Adanesli evet evet oluyor gayet normal korkmayın sanki banada alttan hava giriyor gibi bi his veriyor ama vücut doğuma hazırlandığı için