Halis-1 38+6 haftaligim ilk defa aksam ustu surekli idrar varmis hissi oluyor gittigimde ise cok az geliyor neden oluyor bilen var mi hersey normal godiyor haftaya sezeryan olcam
Burcuperi Banada hep oluyor lavabodan çıkıyorum yine lavabo isteği oluyor.ama normalmiş bebişler baskı yaptığı içinmiş hatta bazen öyle bir bastırıyorki suyum gelicek gibi hissediyorum