cidolila Esssmom gereksiz saten çok kıyafet almak bende 6 7 tane elbise aldım ayrıyetten de beli lastikli pantolon lar aldım daha sonrada giymek için
Seda_nrr cidolila bende örtmüyor ama yani doktor zaten 🤷🏼♀️ Çekinmene gerek yokki :) ben alttan kısa tayt giyiyorum yine için rahat etmezsse o şekilde giyin canım
fatmacos cidolila elbise hiç giymedim ama geçen hafta açıklığa bakmak için çatala çıktım ebe örtü verdi özel hastane
defnosunannesi_ cidolila canim ben altına tayt giyiyoruz diz üstü ilk gittigimde örtmemisti ama artık örtüyorlsr özel bu arada doktorum bayan olduğu için ben dert etmemistim
Buket1509 cidolila canım merhaba benim doktorum yada hemşiresi elbise giydiğimi görünce teklif ediyor örtü istersen misin diye tabi her hastane aynı mıdır bilemedim tek kullanımlık terlik de teklif ediyorlar