Hamissaglikci Doğumda suyun gelmesinden sonra hızla ilerleme oluyor deniyo hanımlar sizce ne yapmak lazım biraz sancım var gibi bekliyorum yarında kontrolümüz vardı suyum falan gelirse hemen mi gitsem duş falan mı alsam bilemedim 🤷🏻♀️
Ozcifci Hamissaglikci benim suyum geldiama hiç sancim yoktu hazırlandım direk gittim ve 12 saat sonra sünnî sancı ile zor doğurdum
Zemheriiiiiiii Hamissaglikci duş almanız sizin için iyi olur birde sancıların sıklığını takip edin ona göre gidin
bykarakan görümcemin 2. kızında suyu geliyor ama rahim bir türlü açılmıyor ilk aylarda progestan kullandığı için galiba nr kadar sonra suni sancıyla doğurdu
Mom789 Dusunu alip git benim suyum 1,5saat uzaklikta baska sehirde geldi doktorum bisey olmaz gel dedi gittim 4 saat suni sanci aldim sonra zorunlu sezeryana girdim yani su gelince dus alip gidilebilirmis
Hamissaglikci Mom789 korku sardı aslında hastanede evime 10 dk ama ikinci doğumda birden geliyor dendiği için
Ysmmmnn Hamissaglikci sıyunuz gelrse bekelemyn ama sancınız düzenli olana kdar gitmeyn güdünce sürekli alttan bakıyolar ya brnimde 2. Gebeliğim suyum galan gelmez bir sorun sıkıntı olmazsa sancılarımın düzenli olmasını bekleyeceğim kaç haftalıksınız bu arads