Doganmoms Uğur hanımı asla önermiyorum !!!! Bana kısırsın asla çocuğun olmaz tüp bebeğe yönlendiriyorum dedikten sonraki ay kendi kendime hamile kaldım!! Bu bi aylık süre zarfında kendimi yedim bitirdim 😭 o üzüntüyle bebeğim iyi ki düşmedi..
Tolsel Reallove bende Didem hanım a gidiyorum memnunum doktordan da hastane küçük bide ultrason görüntüsü net değil
Reallove Tolsel evet o yüzden hiç mutlu olmadım kaç yere gittim ilk kez böyle ultrason gördüm kalu beladan kalma gibi tek sorun o bide odasıni beğenmedim sedye bile yoktu
Tolsel Reallove evet haklısın bi doktor iyi zaten doğum ücretini sordun mu bende medicana yı sormuştum çok pahalı maalesef
Efebilal KbraNaselik canım Güngören sana uzakmı bilmiyorum ilgi hastanesi var Emel hanım iyi bi doktor
Sultan KbraNaselik bir de orada derya hanım varmış onada daha iyi diyorlar bende hala araştırma içerisindeyim