NaimeYilmaz Basın sağolsun canım 😐 pazar günü 7 de fln hastalandım hastaneye orda nöbetçi doktor varmış. Normalde baya doktor varmış öneren oldu ama ben ilkeye gidiyorum doktorum dan gayet memnunum şuan sadece ultrason kağıdı veriyor cihaza zarar veriyormus kamera.