Selin16 aslında korku değil, neyle karşılacağını bilmediğin bir heyecan sarıyor. Endişe etme, bebeğine kavuşacağın ana odaklan. Bende spinal sez. oldum, zorunlu sezeryan. 41.haftada mecburi oldum. Çünkü kızımın geleceği yoktu. Şimdi ikinci gebeliğim yine spinal sez. İstiyorum. Etraftan sezeryan konusunda çok konuşan oluyor özellikle eski kafa insanlar. Ama artık hiçbisey eskisi gibi değil, çok rahat. Gönül isterdiki normal olalım ama Olmadı. Hakkında hayırlısını diliyorum🌸