8+3haftalik hamileyim vücudum değişik değişik kızarık kabarık atıyor hastane kadın doğum bebeklere baksın anormal durum mu var diyo adananin sadece kadın dog.hastanesi olan Mars’a gidiyorum bebekler canlı gibi diyor kalp atışı diyorum benim cihazımdan duyulmuyor diyor bana ya bebkler ikiz koca doğum hastanesi kalp atışı duyamaz mi ya allak bullak oldum resmen