fidano Hanimlar klasik isimlerden önerebileceginiz varmi? Erkek olursa Yunus veya Selim düşünüyorum ama kızda hiç bir fikrim yok bütün sevdiğim isimler ailede var sanki 🙈
piremsesce fidano ailede var diye kızıma koymamazlık yapmadm görümcemin kızıyla aynı ismi kızımın ama sonuçta obenim kızım 🥰
Ozcifci fidano ben klasik isimleri seviyorum erkek cocullarinda özellikle o yüzden ahmet koyucam sade ve guzel bence💙
piremsesce fidano sorun olmuyo sene de bir iki kez görüşüyoruz eşimin işi gereği farklı yerdeyiz aynı yerde olsak da koyacaktm sonuçta dediğim gibi benim kızım, Elif :)
fidano piremsesce senede bir iki defa görüyorsanız sorun olmaz zaten ama biz her iki haftada bir ailecek görüşüyoruz zor olur gibi geldi bana.
piremsesce fidano sonradan düzelttim yorumu her zaman da görüşüyo olsam yine kızıma istediğim ismi verirdim, ben biraz kafama koyduğumu yapanlardanım o yüzden sanırım 😂
Ela20 fidano Zehra, Zeliha, Feyza, fazilet, Gülfer, Hümeyra, Kevser, semra, nevin, Perihan, Aslıhan, Rümeysa, Rüveyda, şükran, Züleyha
Emelg fidano evet aslında ilk başta gökçeyi daha hamile olmadan konuşmuştuk öz türkçe iaim çok seviyor kendiai. Sora unuttuk onu melike demişti doğuma yakın tekrar gökçe akşımıza geldi eşimde melike gökçe 2 isim olsun ben öztürkçe isimde istiyorum dedi. Brnde malesef 2 isim sevmiyorum sora ortak kararla gökçe kaldı. İyikide gökçe olmuş diyorum şimdi 🙈🙈