Bluepink Merhaba güzel anneler aile sağlığı merkezine ne zaman gidiyoruz ve aşı muhabbetleri hangi ayda başlıyor 🤰🏻
Saripapatyam1 Bluepink bağlı olduğunuz sağlık ocağına gebelik bildirmeniz gerek bazen sisteme dusmeyebiliyor
cahillesohbetikestim Bluepink ilk kaydımızı yaptırıp kan tahlili verdik bir ay sonra tekrar kan tahlili vereceksin dedi Ebe düzenli aralıklarla arayıp çağıracakmış öyle dedi
yigitegenin_annesi Bluepink 20.haftad muayene için çağriyrolar tetnoz aşisi içinde ama iki gündür aşi olfum kolum çok ağrıyor onun dışında tan etki yok sağ kolumu daha aktif kulöanıyroum o yzüden sol koluma vurdum aşiyi
canand24 Bluepink Doktorum bana gidip oraya kayıt açtırman gerek demişti 😊 yani senin ilk gidip bildirmen gerekir
Serrammm Gebe olduğunu bildirdiysen ilk izlemin yapılıyor 2.izlem 20 haftalık ve tetanoz aşısı yapılır. 3.izlem 30 haftalık 4.izlem 36 haftalık daha sonrada doğum yaptığını bildireceksin 3. Gün bebişin topuk kanı alınır
Gizemin-minnakI @Bluepink 16. Haftadan sonra aşı için siz gidiyorsunuz . Her sağlık ocağı da aramıyor bana ilk hamile olduğumda sadec 16 da gel dediler