ikikuzuannesi_18-21_ Son bir ayda sağ ayak bileğimi 3. kez burktum. Hamilelikte böyle şeyler olur mu yaşayan var mı acaba 😭 tam iyileşti derken tekrar oluyor yine şişti
Valide ikikuzuannesi_18-21_ buz tedavisi uygulayın , buzu direk tutmayın ince bir havluya sarıp kullanın, bir adet bandaj edinebilirseniz en azından evde bandaj kullanmaya çalışın Kİ eklem kendini toparlayabilsin😞
ikikuzuannesi_18-21_ Esraali sanırım öyle oldu şimdi hastaneye gitsem röntgen isterler mi acaba o kadar kötü bir his ki anlatamam kırıldı sandım 😖
ikikuzuannesi_18-21_ Esraali evet şişti daha tam iyileşmemişti kurbanda burkmuştum bide. 25 haftalık hamileyim.
ikikuzuannesi_18-21_ Valide daha önce burktuğumda vermişti doktor söyleyince geldi aklıma gittim sarayım onu sağolun. Kontrole gidince de doktora sorayım olmadı ordan ortopediye giderim artık.