AlevSngr Geçende başlık açmıştım sık sık bebek toplanıyor diye.Bugunde öyle hem sık toplanıyor hemde toplandığında anlık ağrı oluyor. Sizce normal mi?Bıçak saplanır gibi oluyor
Esos93 AlevSngr evet bendede oluyor 34 um bende ozellille bu hafta itibariyle bebek hareketleri cok sertleşti cok canimi acitmaya başladı
Dilekcnkn AlevSngr Ben 30 haftalığım benimde sürekli toplanıyor ya ve aşırı yoğun tekmeleri , dönmeleri var anlam veremiyorum
Emelg AlevSngr 35 4 haftayık benmde aynı bazen karnımın şekli değişiyor geçen gün 20 dk aralıklı ağrıdı karnım. İlk gebeliğimde 25lerde başladı doktor normal demişti yalqncı kasılma demişti