TugcEsila Kızlar kan sayımı icin kan verip enfeksiyon cıktı kanimda gribim ondan kaynakli galiba. Antibiyotik yazdi doktorum sizlerde kullandinizmi hic antibiyotik hamileyken ?
Sedahmeteper TugcEsila bende enfeksiyon kaptım 2 hafta önce doktor antibiyotik yazdı ama ben korktum kullanmadım . Sarımsak kullandım onun yerine geçti şükürler olsun .
AyeglGzkaraKarabulut TugcEsila ben agumentin kullandım iki defa malesef ağır beonşit geçirdim öksürükten kasılma girdi çok ağırdı ama c sınıf antibiyotik veriyorrlar zaten