Merhabalar güzel anne adayları 🌼
Normalde özel bir kliniğe gidiyorum kontroller için ama doktorumun sgk anlaşması olmadığı için gittiğim yerden rapor alamıyorum anlaşmalı tıp merkezine yönlendirdiler fakat onda da şöyle bir sorun oldu sgk nın sistem güncellemesi varmış sadece tıp merkezlerine özel raporu sisteme giremiyorlar ne zaman açılacak net bilgi de yok sgk dan öğrendim direk…Bi kez de oraya para vermiş bulundum fakat günüm geçiyor devlet hastanesinden randevu alsam devamlı gitmediğim için yardımcı olur mu doktor hiç bilmiyorum fikir verebilir misiniz 🙏