Bende sinovac a güvenmiyorum nedense. Sinovac olup korona olan cok daha fazla kişi oldugunu söyledi doktorum. Ailede tek ası olmayan bendim. Evden dısarı cıkmıyordum ama er ya da gec herkes gecirecek agır gecirip bebegi tehlikeye atmaktansa olmayı tercih ettim cünkü ortalık cok kötü özellikle bulunduğum sehir su an pik yapmıs durumda. Biontech oldum hem özeldeki doktorum hem devlet hastanesindeki doktorumun önerisiyle. Zaten sinovac istemiyordum. Hemen yaptırdım ates filan olmadı bas agrısı oldu sadece. Kolda agrı oldu ilk gün sonra gecti.