balarisi06 ben normal dogum yaptım eşim gün içinde yanımdaydı gece kuzenim kaldı yanımda çünkü erkek gece kalamıyo izin vermiyolar kuzenim kalmasada durumu idare ederdim kendim ilgilendim hep bebekle ayaga kalkarken falan zorlanmadım servisteki odalarda tek kişilikti rahattım yanı