Gulnurbozkurt Merhaba arkadaşlar adetimden iki gün geçti test yaptım silik çıktı kan testi verdim beta hcg 11.98 çıktı bugün kasıklarımda ağrı var sizce beta değeri ve kasık ağrısı normal mi ?
Tugce1803 Gulnurbozkurt Kasık ağrısı kanama veya lekelenme olmadığı sürece normaldir. Beta hcg çok küçük yeni gebelik. 2 günde bir aynı yerde aynı saatte kan vermeye devam edin. Hayırlısı olsun🤞🏻
Mom9272 Gulnurbozkurt betan daha cok düşük canım iki gün sonra tekrar kan vermen lazım ıkı katı artması gerekıyor hayırlı olsun 😊
Pembepanterr Gulnurbozkurt 2 günde 2 katı artıs olursa normal seyrediyor demektir canım şuan birşey denmez