Mayamina Merhaba canlar, Samsun’da ki anneler detaylı ultrasonlarınızı nerde çektirdiniz ve fiyatı ne acaba? Ben yeni büyük anadolu hastanesinde randevu aldım ancak fiyatı hakkında bilgim yok. Sizlerden bilen varsa yardımcı olursa sevinirim (:
Mhnds Mayamina 350 lira ama siyah beyaz 15 dk sürüyor saçma sapan yapıyorlar başka bir hastaneye git bence
Merve5561 Mayamina Uğur Turhan var internette bakarsanız bulursunız ben ona gittim memnun kaldım yarım saat baktı CD resim verdi renkli 500 TL ydi
Nurklc38 Mayamina Canım iki gün önce atakum da uğur turhanın kliniğinde yaptırdım. Fiyatı biraz pahallı ama doktor güzel ilgilendi yani hak etti parayı durumun varsa oraya git derim yüzünü göstermiyordu göstermesi için de herşeyi yaptı 😊🥰 600 tl bu arada fiyatı
Ruyaruya12_ Mayamina bende hemşireyim devlet hastanesinde . Büyük Anadolu’da yaptırdım . Siyah beyaz olmadı çok da önemli bir durum değil cünkü zaten organ taraması asıl amaç . Siyah beyazda kalp odacıklarınız gözükmüyor da renklide gözüküyor diye bir şey de yok🤣 zaten siz verilen rapor ile doktorunuza çıktığınızda normal renkli usg ile yine takibe devam ediliyor :) 350 TL ye yaptırmıştım bende 😇 eğer bir sorun olursa (ki inşallah olmaz) riskli gebelik uzmanına her dr yönlendiriyor 🌺
Mhnds Mayamina Ramazan bayramından önce hiç sanmıyorum uykulu bir doktor saçma sapandı :) sonra bir daha başka yerde yaptırdım Uğur Turhan da içime sinmediği için :)
Mayamina Merve5561 onu biliyorum hatta doktorum başka bir arkadasımı ona yönlendirmiişti ama bana hastanede yaptırmamı söyledi. Yoksa aklımda o vardı acıkcası.
Merve5561 Mayamina anladım ben de Perinatolog diye tercih ettim radyolog lardan çok daha iyi geldi bana
Nurklc38 Merve5561 Aynen canım 600 verdimm çıkmış demekki ama doktor baya iyi ilgileniyor yani sen sormadan herşeyi anlatıyor sana
Merve5561 Nurklc38 bana verdi ama çok görüntü koymamış içine 4-5 tane resim 2 video vardı iki tane de çıktı resim verdi renkli
Nurklc38 Merve5561 Bana da çıktı verdi ya ama cd yoktu acaba mesaj atsam verir mi ki ama gerçi benim ki yüzünü göstermedi hiç ondan da olsbilir mi son anda bitane yakaladı zorladı da
Merve5561 Nurklc38 verebilir belki sistemlerinde kayıt yapıyorsa benimki de tam göstermedi yüzünü yandan zorla yakaladı işte CD de çok bişey yok ama yine de hatıra işte canım bi sorarsın istersen
Nazli_ayar Mayamina Büyük Anadolu hastanesi yeni binada 350 liraya yapiyolar. Ve sadece Cumartesi günleri yapiyolar. Meydan Hastanesi’nde yapılmıyor. Aslında yeni bina için randevu almıştım ama acil şehir dışına cikmamiz gerekti randevu gününede daha var bizde yarın akşam yola çıkıyoruz o yüzden dün doktorumla konuştum liman hastanesi veya Dr Uğur Turhan a gitmemi söyledi ikisinide aradık bilgi için. Uğur bey 600 lira nakit çalıştığını söyledi. Liman Hastanesi’nde 375 lira dediler bizde tabiki oraya gittik 😂 sonuçlarla beraber CD ve üç tane renkli ultrason görüntüsü verdi bize ilgilenen doktor. Çokta ilgililerdi.