Kızlar Bebişe yeni doğan giyim olarak şunları almayı düşünüyorum yeterlimi sizce yoksa daha al şunu al bunu alma diceceğiniz şeyler varsa önerinizi bekliyorum 🌸🥰❤️10 adet uzun kollu zıbın ama 5 tanesini 0.3 ay 5 tanesinide 3.6 ay olarak almayı düşünüyorum sizin bu konuda fikriniz nedir?? 10 adette çorap 2 set 5 li hastene çıkışı 5 adet 0.3 ay bebek takımı 5 adet 3.6 ay 5 adette tulum ama tulumu 0.3 aymı 3.6 aymı alim karar veremedim ayrı ayrı alt üst almama gerek varsa onlardanda 5 şer 5şer alırım sizce eksiğim varmı aklıma bunlar geldi sadece yardımcı olursanız sevinirim 🤗🤗🌸🌸