E-akalin sağolun bekleyin gelecektir hareket, ben hep şey diyordum doktorum iyi sağlıklı dedikçe. Aman iyi olsun da hareketini hemen hissetmesem de olur😅 onlar içerde mutlu sağlıklı olsunlar da.. bende hala ara ara hissediyorum. Artacakmıs. Senınki de ufak ufak başlatacaktır yakında