TubaEla Cyprus Allah kolaylık versin sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah 😌 benim ilk doğumum 36+3te oldu şimdi ikincime hamileyim inşallah bende 39ları görürüm sağlıkla ☺️❤️
Cyprus Omerhatice amin çok teşekkür ederim 😌 kızım olucak kız erken gelir derlerdi ama sanırım bizimkinin keyfi yerinde
Btllef 4 buçuk yıl önce ikizlerimi 36. Haftada sezaryenle doğurdum. Şimdi 36. Haftadayım beklemedeyiz bakalım yarın gün vermesini bekliyorum😮💨
Zero2344 Cyprus 40+4 de doğum yaptım canım şimdi 8 günlük bir prenses uyuyor yanımda. Darısı sana ve diğer hamişlere inşallah 🌸
Dddiila Cyprus Emirinannesi34 zor oldu mu benim de 39+5 haftaya da gelmezse suni sancı işe başlatırız dedi doktorum ama biraz korkuyorum nasıl geçti biraz bahşeder misiniz 😊
Minikturtageliyor canann34 kendi isteğimle oldum 40+2 olmuştuk ve açılma,sancım yoktu. Çok acı çekmedim çok korktum herkes zor felan diyordu ama öyle olmadı ☺️