Ysmn1907 merhaba bende 30. Haftamdayım . Bugün sabah kalktım sıcak akıntı hissettim ve doktoruma gittim çamaşırı geçtim pijamam dahi ıslanmıştı ve yeşildi. Doktorum alttan baktı ve idrar tahlili istedi ve mantar enfeksiyonu dedi. Ben normalde her vakit bel altımı yıkardım sadece su ile. Ama bi sebepten misafirliğe gittim ve imkanım olmadı. Büyük ihtimal hijyene dikkat etsem de kalabalık WC kullandığım için oldu ve doktorum fitil verdi. Ayrıca tirivazol krem sürdüm . Sirkeyi de kullanacağım ama berbat bir durum inş tez zamanda geçer