Almi4134 Kizlar doktorum dışarıdan gelecek ama bu hastane ile anlaşması varmis. Yeni doğan yoğum bakim olduğunu duydum ama hastane ile ilgili cok.bilgim yok zaten yeni taşındım.. nasil bir hastane gideniniz bileniniz var mı:(
yuvamerve17 Almi4134 güzel bir hastane benim arkadaşım orda doğum yaptı baska hastane de çok fiyat verdiler diye. Memnun kalmıştı zaten benim evimin az ötesi temiz güzel biraz da pahalı bir hastane
Almi4134 yuvamerve17 tesekkur ediyorum :) ben de pandemide guzel bir hastane arıyordum memorial da cok guzel ama biraz tuzlu 😅