dmr177 11+6 da büyük ihtimal erkek demişti 16 haftalık olduk bugün net erkek dedi çok mutlu oldum bir sürü maviş cici almıştım değiştirmek zorunda kalmadım çok şükür 😆
esraserkan Benimde 13 haftalıkken erkeğe benzetmişti şimdi 18 haftalığım dün büyük ihtimalle kız dedi...sonuç ayrıntılı ultrasonu beklicez 🙂)
dmr177 esraserkan renkli ultrasona girdim ben bugün 11+6da da çok net belliydi bugün de çok net belli oldu erkek olduğu bacak arası açıktı tam gördük pipiyi cinsiyet belli mi dedim bak burda cinsiyet dedi doktor 😂